비즈니스 레터 (구두 주문의 확정) - 영문 서식 무료 다운로드
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SAMPLE CONFIRMATION OF VERBAL ORDER Date: [Date] To: [Addressee] Dear [Name]: This letter shall confirm your acceptance of our contract on [Date of contract] ○[XX]. Enclosed you will find a copy of our confirmatory purchase order Purchase Order No. [PO Number]. Unless we receive written objection within ten (○) days of your receipt of this confirmation we shall consider the order confirmed and shall anticipate delivery of all ordered goods according to the terms of our agreement. Thank you for y
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자주 묻는 질문 (FAQ)
- (Q) 비즈니스레터(구두주문의확정)는 어떤 상황에서 작성하나요?
- 비공식적인 구두 주문을 문서로 확정하고 기록으로 남기기 위해 사용하는 영문 서식입니다.
- (Q) 이 서식에는 어떤 항목이 포함되어야 하나요?
- 주문자와 수령자 정보, 제품명, 수량, 가격, 납기일, 구두 주문 일자, 확정일 등을 포함하여 명확히 기재해야 합니다.
- (Q) 비즈니스레터는 어떤 방식으로 제출하나요?
- 주로 이메일 첨부파일 형태로 상대 거래처에 전달하며, 경우에 따라 팩스나 우편도 사용됩니다.